Saturday, June 28, 2008

Bra berharga 12.5 juta USD!!

Korang percaya tak.. aku pernah tengok cerita kat TV, ada satu show Tyra Bank jadi host... tapi x ingat bile masa aku tengok and x ingat TV channel mana aku tengok.. cerita pasal model and kisah hidup dia.. pastu ada satu syarikat tu nak promosikan bra... orang kat syarikat tu sebagai guest jemputan lah kiranya.. bersama dengan model yang dia bawak... kagum tak kagum aku tengok... sexy tu satu hal.. tapi apa aku nak cakap, baju dalam perempuan tu.. dia punya bra berharga 12.5 juta USD... giler ahh.. nilai bra tu mencecah nilai jutaan USD sebab penuh dengan diamond and gold.. gilerrr x korang rasa... bayang kan nilai wang sebanyak tu ada kat ehemmm.. dada perempuan tu... perrgghhh... hohOho!!~

So soalan aku untuk orang lelaki je.. kalau girlfren/wife korang ada bra mahal juta-juta camtu... and dia pakai berdiri depan ko... mana satu yg korang pilih..???? hahaha... jawab.. jawab... =P

-Nua Cr2-

1 commento:

Lanz™ said...

aku pilih dua2..haha