Tuesday, February 10, 2009

Hari minggu..

Hari itu hari minggu.. makan, minum, tido..


Drebar siput..

lampu traffic dah hijau.. kete depan still tak bergerak..

'hoiit kete depan.. rabun warna ke?'

bagi honn sikit...
baru nak gerak.. tapi gerak perlahan cam siput..

kesimpulan aku buat.. drebar dia pun siput agaknye..


Air kosong..

'bang, air kosong berapa kira?'
'20sen jep dik..!'
'duit syiling kecik takdelah, lima ringgit kertas boleh?'
'hm, takpelah.. kira free jep lah..'

kesimpulan aku buat.. air kosong jadi free kalau hulur duit kertas lima ringgit..


Baju melayu..

masuk kedai baju melayu..

'dik, masuk dik, cari baju melayu warna apa?'
'takpe kak, saya tengok2 dulu..'
'cari baju melayu jenis camne?'
'taktau lagi kak, saya tengok2 dulu k..'
'nak cari leher jenis cekak musang atau biasa?'
'ntahlah kak, saya pun taktau..'
'dik, yang ni kain dia elok ni..'

aku senyum.. keluar kedai and terus blah..

kesimpulan aku buat.. aku tak suka dengan kakak tu.. sibuk jep.. hehe..


Resit..

Beli sebungkus roti kat 7 eleven..
bayar duit, mintak resit.... dia bagi plastic
Beli air kotak satu kat 7 eleven..
bayar duit, mintak resit.... dia bagi plastic
Beli gula-gula hacks sebijik kat 7 eleven..
bayar duit, mintak resit... dia bagi plastic..

kesimpulan aku buat... mintak resit.. dapat plastic...


ha ha.. ;)


...

2 commento:

Noli said...

haha..layan je la..

^eazy^ said...

haha.. cam familiar jek sume case di atas.. tapi yg driver siput tue i xsure sgt la.. bile ek??