Monday, February 2, 2009

Masa itu emas, berlian, intan payung..

Dah bulan February dah untuk tahun 2009.. cepatnyeeeeeee masa bergerak.. wehh masa.. tunggu aku wehh.. aku tengah kejar ko ni.. iyahh iyaahh.. penat penat.. memang kurang asam ko masa.. aku suruh tunggu, ko buat dek jep.. memang aku dengan ko tak boleh berkawan baik la.. yang ko nak pergi jauh-jauh buat pe? dari kecik ko dengan aku, bila skrang time aku perlukan ko, sanggup ko tinggalkan aku?? Masa, oh masa.. Aku tau dulu aku suka buat tak pedulik dengan ko.. Tapi skrang tidak lagi.. sebab aku tak nak buang masa lagi.. aku tau ko sangat penting... aku kejar ko lagi... kejar lagi dan lagi... tapi masa... ko memang tak berhati perut.. cissss..

p/s: Aku ada create satu blog untuk aku study pasal dotnet.. silalah jengah-jengah blog aku ni okey kalau-kalau korang nak buat rujukan or nak bagi comment...
http://programmingwebsite.blogspot.com/

4 commento:

^eazy^ said...

knape u begaduh2 dgn mase nie?? jom kejar same2.. i pon da ketinggalan jauh da.. chayo'chayo'

Cr2 said...

sebab masa jahat taknak tunggu.. kalau dapat kejar masa, kita ikat jangan bagi lepas.. biar masa pergi sama-sama dengan kita.. hehe..

Lanz™ said...

new blog huh.. gud effort. pastikan ia tak berkarat..he.

Noli said...

haha..kejo sampai mengah2..dasat dasat..lek ar bro..pelan2 kayuh..lalala...